Σάββατο 4 Αυγούστου 2007

Η Κυπριακή μονογαμικότητα

Έχω μιλήσει με πολύ κόσμο σχετικά με αυτό το θέμα. Τι είναι η μονογαμικότητα; Είναι καλό πράγμα; Κακό; Ηθικό, πουριτανικό ή ξεπερασμένο; Τελικά κατάλαβα πως είναι λίγο από όλα. Το μόνο σίγουρο είναι πως υπάρχουν πολλά είδη μονογαμικότητας!

Μονογαμικότητα "ξεπερασμένη κι' ας πονάει":
Ο Μ. λέει πως είναι ξεπερασμένο πράγμα και πως κανείς πλέον δεν νοιάζεται γι αυτό. "Δεν έχει σχέση με την αγάπη, ούτε με τον σεβασμό που νιώθεις προν τον άλλον. Είναι απλά σεξ με άλλο άνθρωπο και δεν βλέπω τίποτε το κακό σε αυτό¨, λέει. Θυμάμαι όμως όταν του τα φόρεσε η γκόμενα, δεν το πήρε και τόσο λάϊτ. Πήρε την εκδίκηση του με την καλύτερη της φίλη...

Μονογαμικότητα "συμφέρον":
Ο Σ. λέει πως είναι ένδειξη αγάπης, αφοσίωσης και ευτυχίας, να είναι κάποιος μονογαμικός. "Άμα είσαι ευτυχισμένος με την γυναίκα σου, την αγαπάς, αφοσιώνεις την ζωή σου στην οικογένεια σου, ζεις άνετα οικονομικά και έχεις ήδη φτιάξει και ένα Α-Α κύκλο, τότε γιατί να μην είναι κάποιος μονογαμικός; Υπάρχει λόγος για ένα γαμίσι να καταστρέψεις την οικογένεια σου και να χάσεις την γυναίκα σου;" Αυτό που εννοεί ο Σ. είναι πως δεν υπάρχει λόγος για ένα γαμίσι να χάσεις τα λεφτά και την περιουσία του πεθερού.

Μονογαμικότητα "επιζήμια και αμόρφωτη"
Η Ν., πρόσφατο "θύμα" κερατοποίησης από τον καλό της, λέει πως η μονογαμικότητα κάνει κακό στις σχέσεις. Θεωρεί πως αν ένα ζευγάρι συμφωνεί να βάλει λίγο αλατοπίπερο στη σχέση και τσαλαβουτούν και λίγο αριστερά και δεξιά, ξαναφουντώνει το πάθος μεταξύ τους ενώ μαθαίνουν και νέα κόλπα. "Τι κι αν πήγε με άλλη; Μπορεί τώρα να αξιώθηκε και έμαθε και νέα κόλπα στο κρεβάτι. Πόσες φορές τα ίδια και τα ίδια; Ντρέπομαι κάθε φορά να του λέω τι να κάνει. Ελπίζω αυτές που καρφώνει να είναι και λίγο ξεδιάντροπες... να μάθει επιτέλους και τίποτε!"

Μονογαμικότητα "ανασφάλειας"
Η Π. δεν μπορεί να φανταστεί τον εαυτό της να τσαλαβουτά αριστερά και δεξιά όταν είναι μέσα σε μια σχέση. "Μου είναι αδιανόητο ενώ είμαι με κάποιον να πάω με άλλον. Μετά θα μου κάνει κι αυτός το ίδιο και θα πάει με κάποια ίσως πιο ωραία και ίσως με αφήσει"

Μονογαμικότητα "ασφάλειας ή/και ψωνάρας"
Η Φ. είναι 20 χρόνια παντρεμένη και κάθε μέρα ζει την ευτηχία του έρωτα της με τον άντρα της. Δεν έχω δει πιο αγαπημένο ζευγάρι η αλήθεια... είναι σαν νιόπαντρη όταν είναι μαζί του, κι αυτός μαζί της. "Δεν νομίζω η πολυγαμικότητα όταν ήδη βρίσκεσαι σε μια σχέση να εξυπηρετεί κανέναν άλλον εκτός από τις ανασφάλειες μας και την ανάγκη να νιώσουμε πως αρέσουμε και σε άλλο κόσμο. Εγώ νιώθω όμορφη και πετυχημένη χωρίς να χρειάζεται να μου το πει κανείς" λέει σχετικά με το θέμα.

Μονογαμικότητα "που σου νέφκω που πάεις"
Ο Π. είναι κλασσικός γκέϊ... δεν έχει ακουστά την λέξη μονογαμικότητα... όταν τον ρώτησα επί του θέματος μου απάντησε "τί είναι αυτό; καμιά καινούργια ασθένεια που βγήκε; Σοβαρά τώρα... εγώ είμαι πολύ μονογαμικός. Ποτέ δεν απατάω τον σύντροφο μου. Απλά η διαφορά μου εμένα με τους άλλους είναι πως αντί να έχω μια μακροχρόνια μονογαμική σχέση, έχω πολλές σχέσεις της μιας νύκτας και πίστεψε με, είναι όλες μονογαμικές!"

Μονογαμικότα "αντρική"
Ο Ρ. είναι λέει 100% μονογαμικός. "Μα φυσικά και είμαι. Μόνο με το χέρι μου το κάνω!"

Μονογαμικότητα "γυναικία"
Η Δ. είναι κι αυτή 100% μονογαμική. "Μα φυσικά και είμαι... όταν είμαι ξύπνια"


Δεν μπορεί κανείς να απαντήσει με βεβαιότητα πως βλέπουν οι άντρες και πως οι γυναίκες την μονογαμικότητα. Το σίγουρο είναι πως οι περισσότεροι άντρες για να παραμείνουν μονογαμικοί πρέπει να μην βλέπονται και να μην βρίσκουν "γυναίκα" οπόταν θα την βγάζουν με τον Πενταδάκτυλο, ενώ οι περισσότερες γυναίκες μπορεί να παραμείνουν μονογαμικές, αλλά ποτέ, μα ποτέ ο άντρας τους δεν θα είναι πρωταγωνιστής στα όνειρα τους!

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Πολυ καλη αναπαρασταση του θεματος. Αλλα πιστεψε με το θεμα δεν ειναι μονο κυπριακης φυσης, ειναι παγκοσμιο. Ειμαι αυτος που ζει εδω και αιωνες στο εξωτερικο και υω το θεμα καθημερινα. Παλια νομιζα οτι μονο εμεις οι γκει ειμαστε τα καθαρματα, που δεν μπορουμε να αντισταθουμε στην ευκαιρια ενος φρεσκου, καινυργιου πεους η πρωκτου (αναλογα με τα γουστα του καθνος). Ενιωθα πολυ ασκημα γιατι ενω απο τη μια το επαιζα βικτωριανος πουριτανος απο την αλλη δεν εχανα ευκαιρια να το φορεσω στον εκαστοτε συντροφο μου και αντιστροφως. Μετα ομως απο πολλεσ συζητησεις με γνωστους και φιλους ανα το παγκοσμιο εφτασα στο εξης συμπερασμα: Ειμαστε ολοι τσαλαβουτηδες, ειτε γκει ειτε στρειτ, ειτε κυπραιοι ειτε ξενοι. Αν αυτο τωρα ειναι καλο η κακο, δεν μπορω μεχρι σημερα να πω. Ο καθενας τα δικα του...