Παρασκευή 4 Απριλίου 2008

Τα εμβόλια, τα αντισηλληπτικά και η οθόνη

Νομίζω πως πολλές φορές μας έτυχε όλους να παλαβώσουμε, να πούμε μια μεγάλη μαλακία ή να κάνουμε κάτι τόσο χαζό και ηλίθιο... με λίγα λόγια να σβήσουμε. Δεν ξέρω γιατί μας συμβαίνει αυτό... ίσως απλά, όπως και οι μηχανές, να θέλει ο εγκέφαλος 2-3 δευτερόλεπτα ξεκούρασης ή ίσως απλά ανήκουμε στην κατηγορία των παλαβών.
Πάντως αν οδηγούμε και μας συμβεί, μπορεί να αποβεί και μοιραίο. Αν είναι απλά στη δουλειά που το πάθουμε, το πολύ πολύ να περάσει απαρατήρητο. Τι γίνεται όμως όταν ο νους σβήσει και ρεζιλευτούμε κυριολεκτικά;

----------------------------------------------------------------------------------
Η Σ. τηλεφωνεί στον κτηνίατρο για να κλείσει ραντεβού για τον σκύλο της...

Σ: Γειά σας. Θα ήθελα να κλείσω ένα ραντεβού για εμβόλιο και για κούρεμα.
Υπάλληλος: Γεια σας. τι ακριβώς εμβόλιο θέλετε; Είναι κάποιο συγκεκριμένο;
Σ: Εμ... όχι, δεν ξέρω. Αυτό που κάνουμε κάθε χρόνο.
Υ: Είστε σίγουρη πως κάνετε εμβόλιο κάθε χρόνο; Δεν έχω υπ'όψην μου τέτοιο εμβόλιο.
Σ: (από μέσα της: που την ήβραν τούτην την παλαβή τωρά;). Εμ, όχι, όχι, έχει τέτοιο εμβόλιο. Έχει τόσα χρόνια που έρχομαι εκεί γι αυτό το εμβόλιο... α, και μην ξεχάσετε, σημειώστε και το κούρεμα.
Υ: Συγγνώμη, ειλικρηνά, αλλά δεν ξέρω για ποιό πράγμα μιλάτε. Πρώτη φορά το ακούω. Μισό λεπτό να ρωτήσω τον γιατρό...
Σ: (από μέσα της: πεεεε, μα που πόθθεν την εσινάξαν τούτην; Πιάνουν μου τες πιο μαννές για έτσι δουλειές)
Υ: Ναί; Ε, ρώτησα την γιατρό και μου είπε πως ούτε αυτός έχει υπόψην του τέτοιο εμβόλιο... δεν έχει καμιά πελάτισσα που έρχεται χρονιαία για συγκεκριμένο εμβόλιο...
Σ: Μα τωρά σοβαρομιλάς; Δεν είμαι εγώ που θέλω το εμβόλιο, είναι το σκυλί μου!!! Κάθε χρόνο ερχόμαστε εκεί για το εμβόλιο αυτό! Και επίσης, θέλω και κούρεμα!!!!
Υ: Συγγνώμη, αλλά έχετε πάρει σε γυναικολογική κλινική... έχετε κάνει λάθος... ΧΑΧΑΧΑ
Σ:(από μέσα της: τωρά ποια εν η παλαβή τελικά; Ρεζίλι!!) Ου, ου, συγγνώμη... λάθος χεχε γειάααααα
----------------------------------------------------------------------------------

Η Π. αποφάσισε πως είναι καιρός να παίρνει αντισήλληψη πλέον... μην πάθει κανέναν χαττάν και μετά να τρέχει και να μην προλαβαίνει. Οπόταν, η λύση είναι το χάπι, σκέφτηκε. Αφού λοιπόν προμηθεύτηκε την αντισήλληψη, παίρνει την πρώτη της... δόση. Κάτι αναπάντεχο όμως συνέβηκε που δεν το περίμενε... οπόταν τηλεφωνεί στον γιατρό.

-Γιατρέ, γιατρέ... εκόλλησεν η αντισήλληψη πάνω στα δόντια μου!!!
- Μα Π. μου, δεν είναι αντισήλληψη για το στόμα αυτή, δεν είναι χάπι. Σου είπα πως είναι κολπική αντισήλληψη, κάτι σαν υπόθετο που σκοτώνει τα σπερματοζωάρια... Δεν παίρνεται από το στόμα!!!
-Αααα, εντάξει, γειααααααά ... (αμαν, τι ρεζίλι εν τούτο Θεέ μου... τι μαννή που είμαι!!!!), λέει από μέσα της

----------------------------------------------------------------------------------

Η Ε. ζήτησε απαιτητικά καινούργια μεγάλη οθόνη, φλατ, ΤΦΤ, από τους παροχείς υποστήριξης των υλεκτρονικών υπολογιστών της εταιρίας στην οποία δουλεύει. Όχι πως την χρειαζότανε... απλά να, είχε έρθει μια καινούργια υπάλληλος δίπλα της και αυτηνής της έβαλαν! Ε, ήθελε κι αυτή. Για μέρες όμως την έγραφαν στα παλιά τους τα παπούτσια. Ίσως να είχαν και πιο σημαντικά δουλειά να κάνουν... Όπως και να'χει όμως το πράμα, τελικά ήρθαν τα παιδιά να την εξυπηρετήσουν αφού τους τα... έπρηξε. 'Αλλαξαν λοιπόν την οθόνη της... και η Ε. έμεινε απόλυτα ευχαριστημένη. Την επομένη, βλέπει ένα από τους Τεχνικούς υπστήριξης στον διάδρομο και σπεύδει να τον ευχαριστήσει ξανά.

"Να'σαι καλά ρε Γ. μου, ειλικρινά δουλεύω πολύ καλύτερα τώρα με την καινούργια οθόνη. Μα ξέρεις τι γρήγορος που έγινε ο υπολογιστής μου; Πριν ήταν όπως το γαούρι!"

----------------------------------------------------------------------------------
Την επόμενη φορά λοιπόν που θα ...σβήσετε προσέξτε τουλάχιστον να μην γίνετε ρεζίλι των σκυλιών. Όχι τίποτε άλλο, μην σας βγάλουν και κανένα τραγούδι ή αρχίσουν να γράφουν για σας και την βλακεία σας στα διάφορα μπλογκ...!

3 σχόλια:

Meropi είπε...

Βρε Μπανανόφυλλο μου,
γέλασα πολύ μ' αυτήν που πήρε στο γυναικολόγο και ζητησε κούρεμα! Χα χα χα! Μου άρεσε που αυτό δεν το σχολίασε η γραμματέας, κόλλησε μόνο στο εμβόλιο...

stalamatia είπε...

Μπανανόφυλλο μου τυχαία είναι που μόνο γυναίκες την πάτησαν ε?

Banana Republic Cyprus είπε...

Παντελώς! :)