Παρασκευή 7 Μαρτίου 2008

Κυπριακά Μυλλωμένα

Μιας και είναι η εβδομάδα των καρναβαλιών, του γλεντιού και οι μέρες όλα τα επιτρέπουν, τα Κυπριακά βρωμόλογα, τα λεγόμενα μυλλομένα, είναι επίκαιρα. Μέσα λοιπόν στα πλαίσια διατήρησης και προόθησης της Κυπριακής διαλέκτου (όπως καταλάβατε, αφορμή γυρεύω!) σας παραθέτω μερικά που σχετίζονται με διάφορα ονόματα, μέσα από μια ιστορία... Για να καταλάβετε την ιστορία, απαραίτητο είναι το χιούμορ!!!

Η δασκάλα λοιπόν στο σχολείο, αφού μπήκε στην τάξη άρχισε να παίρνει απουσιολόγιο. Άρχισε λοιπόν να φωνάζει ένα-ένα τους μαθητές της....

Κούλλη - να την φάεις ούλλην
Αντρίκκο - να σε κάτσω πάσ'τον κρίκκο
Ιωσήφη - η γεναίκα σου να μου την γλείφει
Φρίξο - σιήψε να σου την ιμπίξω
Κώστα - μπούκκωσ' τ' αρτσίθκια μου τζαι κλώσ'τα
Αρχιμίδη - σου την έχω βάλει ήδη
Γιάννη - ο βίλλος μου τον κώλο σου θα σου τον γιάνει
Χρίστο - αντί βίλλον έσιει σιήστον
Κρίτωνα - πόσες ίντζες εν του γείτονα;
Σάββα - ο κώλος σου χωρεί μια τράβα
Αλέξη - ο γάρος να σου την φέξει
Κωνσταντίνο - στον μαυρομαλλιαρόπουττο σου χίνω

Μαρία - θα σου τα μπίξω και τα τρία
Παρασκευούλλα - είσαι πουτάνα τζαι με βούλα
Ελένη - το μουννί σου μ'ανασταίνει
Άννα - τη βίλλα μου λισιάρα χάμνα
Στέλλα - ρουφάς τη βίλλα σαν την φτέλλα
Βαρβάρα - εν είδα ξανά έτσι μουννάρα
Αλέκα - τους βίλλους τρώεις δέκα-δέκα
Κίκα - τα αρτσίθκια μου στον κώλον σου εμπήκαν
Κατερίνα - κάτσε πάνω τζαι ξεκίνα
Αντιγόνη - άνοιξεν ο πούττος σου σαν το παγόνι
Ρένα - μεσ'το πουττίν σου μπαίνουν τραίνα, γιατί εν μου καϊλάς τζαι μένα;

2 σχόλια:

Meropi είπε...

Λοιπόν επειδή ήμουν αθκιασερή σ' επισκέφτηκα. Είδα το ιστολόγιο σου από τον syntyxanoyme.
Κοτσιήνισα με το τελευτίο ποστ σου. χα χα χα (αστειεύομαι).
Σε προσκαλώ και από το δικό μου, έχω κι εγώ αποκριάτικο κυπριακό θέμα.
Θα σου ξανάρθω

Banana Republic Cyprus είπε...

Να ξανακοπιάσεις φίλη Μερόπη :) Σου ανταπέδωσα ήδη την επίσκεψη και ένα σχόλιο ;)