Κυριακή 2 Δεκεμβρίου 2007

Είμαι ΦΑΣΙΣΤΑΣ

Είμαι φασίστας γιατί έχω ένα μπλογκ και έχω το δικαίωμα να θέτω μόνο έναν απλό κανόνα: "μην γράφετε σχόλια άσχετα με το θέμα"
Είμαι φασίστας γιατί κάθομαι και γράφω για ένα θέμα σημαντικό για μένα και αναμένω να ακούσω σχόλια σχετικά με αυτό και όχι λάσπη.
Είμαι φασίστας γιατί αντί να απαγορέψω σε κάποιον να γράφει, του υπέδειξα επανειλημμένα να γράφει αυτά που γράφει σε άλλα θέματα που αφορούν τα γραφόμενα του.
Είμαι φασίστας γιατί δεν έχω ενεργοποιημένη την προεπισκόπηση των σχολίων που αφήνει εδώ ο κόσμος και τα αφήνω να αναγράφονται αμέσως.
Είμαι φασίστας γιατί νευριάζω όταν οι άλλοι απλά χρησιμοποιούν τον χώρο εδώ για να γράφουν τα απωθημένα τους.
Είμαι φασίστας γιατί νευριάζω όταν κάποιοι, οι ίδιοι συχνά πυκνά με διαφορετικά ψευδώνυμα, αντί να θέσουν επιχειρήματα σε ότι διαφωνούν, αρχίζουν να με ειρωνεύονται.
Είμαι φασίστας γιατί θεωρώ πως αξίζει να σέβεσαι τον χώρο του άλλου και τους κανόνες που θέτει.
Είμαι φασίστας γιατί δεν μου αρέσει να με αποκαλούν αρνί, τουρκόσπορο, υποστηρικτή δολοφόνων κομμουνιστών στην Σοβ. Ένωση επειδή εκφράζω υποστήριξη σε συγκεκριμένο υποψήφιο.
Είμαι φασίστας γιατί παρακάλεσα, προειδοποίησα πάμπολλες φορές κάποιον να σεβαστεί τον μοναδικό κανόνα που έχω θέσει και σαν απάντηση με πρόσβαλε.
Είμαι φασίστας γιατί έχω ακόμη μέσα στο μπλογκ μου τις προκλητικές απαντήσεις κάποιων σε όσα γράφω.
Είμαι φασίστας γιατί αναγκάστηκα να διαγράψω τα δύο τελευταία μηνύματα κάποιου συγκεκριμένου που εκμεταλλευόταν τον χώρο μου για να με προσβάλει. Και κράτησα τα άλλα 50 που έβαλε ως τώρα.
Είμαι φασίστας γιατί θεωρώ βρισιά και προσβολή κι άλλες λέξεις εκτός από το "μουνί, βίλλος, πούστης, πουτάνα, κωλόπαιδο, ασσιχτήρ" κτλ.
Είμαι φασίστας γιατί θεωρώ πως η δημοκρατία δεν είναι να κάνει ή να λέει ο καθένας ότι του καπνίσει και να περιμένει να τα δέχονται οι άλλοι, αλλά να σέβεται ο ένας τον άλλον. Δηλαδή, να σέβεται τους κανόνες των άλλων.
Είμαι φασίστας γιατί στεναχωρήθηκα πολύ όταν αυτός ο κάποιος θεώρησε πρέπων και ορθό να με διασύρει σε ένα άλλο μπλογκ, χωρίς να με ξέρει.
Είμαι φασίστας γιατί θα συνεχίσω να έχω την ίδια απαράλλακτη πολιτική στο μπλογκ ΜΟΥ.

1 σχόλιο:

Greekstories είπε...

Was ist denn genau passiert? Ich habe es nicht mitbekommen...
Aber der Artikel ist wieder einfach geil. Ich würde dich gerne auch in Person kennen lernen.