Τρίτη 8 Ιανουαρίου 2008

Primetel... όπως λέμε Ρωσοτέλ

Πριν καιρό είχα γράψει για την ΑΤΗΚ και τα χάλια της. Για τον απαίσιο τρόπο που αντιμετωπίζουν τους πελάτες τους, για το πραγματικά χαμηλό επίπεδο εξυπηρέτησης που παρέχει, για την αγένεια των λειτουργών εξυπηρέτησης κτλ. Είχα φύγει από την ΑΤΗΚ και έγινα συνδρομητής της Primetel. Στην αρχή όλα ήταν καλά, τέλεια... τέλειο σέρβις, ευγενικότατοι λειτουργοί, κανένα πρόβλημα με την σύνδεση μου στο διαδίκτυο.. Τελευταία όμως, φαίνεται ότι και αυτοί απέκτησαν το γνωστό νταηλίκκι που καβαλά ο κάθε Κυπραίος πάνω του.
Πρόσεξα πως σε διάστημα 1 χρόνου περίπου, πρόσθεσαν γύρω στα 30 κανάλια, εντελώς δωρεάν για τους συνδρομητές τους. Και που είναι το πρόβλημα; θα μου πείτε. Το πρόβλημα είναι τι κανάλια πρόσθεσαν... 5-6 ραδιοφωνικούς σταθμούς βασικά, 2-3 κανάλια με ακαταλαβίστικες γλώσσες (Ταϊβανέζικα, Βιετναμέζικα κτλ) και καμιά 15ρια Ρωσόφωνα κανάλια. Ελληνόφωνα κανάλια, μόνο 2 κανάλια που είναι τοπικά, δηλαδή, των πόλεων.
Πληρώνω ούτε λίγο ούτε πολύ 55 λίρες πάνω κάτω, και στην ουσία έχω γρήγορο ίντερνετ, σταθερό τηλέφωνο που ούτε καν το χρησιμοποιώ, και τηλεοπτικά κανάλια αμέτρητα από τα οποία σαν κύπριος πολίτης μπορώ μόνο περίπου τα 10 να παρακολουθώ (ελληνόφωνα και αγγλόφωνα). Και ποια είναι αυτά τα κανάλια... ΡΙΚ1-2, ΑΝΤ1, ΣΙΓΜΑ, ΜΕΓΑ, ΕΡΤ ΣΑΤ και ΠΛΑΣ ΤΒ... δηλαδή όσα βλέπω έτσι κι αλλιώς χωρίς να είμαι συνδρομητής πουθενά, αν εξαιρέσουμε το BBC και το BBC Prime. Θεώρησα σωστό λοιπόν να διαμαρτυρηθώ γιατί να προσθέτουν αβέρτα τα ρωσικά κανάλια και όχι κανένα άλλο Ελληνικό. Η απάντηση ήταν πως "μα έχουμε και ξένους συνδρομητές"... Ε καλά κόρη μου, να έχετε και ξένους συνδρομητές, να έχουμε και ξενόγλωσσα κανάλια, δεν λέω, αλλά μέσα στην χώρα μας να έχουμε περισσότερα ρωσόφωνα κανάλια από ελληνόφωνα; Τι κατάντια είναι αυτή; Πόση ξενομανία; Πόσο γλύψιμο να κάνουμε στους ξένους και πόσο να υποτιμάμε τους Κύπριους; Ακόμη λίγο και θα απαντούν τα τηλέφωνα με το Da, Νyet, Chyem magu pamoch' ! Πάλι καλά που δεν βάλαμε και τον Πούτιν στο πίσω μέρος του Ευρώ μας! Έλεος πλέον. Και σαν να μην έφτανε αυτό, η κοπελιά στο τμήμα εξυπηρέτησης (εξαπάτησης καλύτερα) πήρε και προσωπικά το παράπονο μου! Άρχισε τα γνωστά "Δεν φταίω εγώ κύριε, εγώ απλά δουλεύω εδώ," με διέκοπτε σαν μιλούσα, μου φώναζε ως ένα βαθμό, αναστέναζε, και μου αρνήθηκε το δικαίωμα μου να μιλήσω με κάποιον προϊστάμενο ή υπεύθυνο κτλ. Μα κόρη μου χρυσή, χέστηκα 7 φορές και μια με το ζόρι ποια είσαι και αν φταις εσύ ή όχι. Από τη στιγμή που δουλεύεις στην Primetel, αντιπροσωπεύεις την εταιρία και όχι τον εαυτό σου!!! Θέλει και πολύ μυαλό να το καταλάβεις; Δεν μπορώ να αντιληφθώ αυτή τη νοοτροπία που έχουμε εδώ στη Κύπρο.
Όταν θέλουν να σε κάνουν πελάτη τους, όλοι, είναι άψογοι. Όταν, σαν πελάτης πλέον, κάνεις μια παρατήρηση, εισήγηση ή παράπονο σε φτύνουν με τα γνωστά δράματα τους .... "μα εγώ είμαι απλά μια υπάλληλος, δεν εξαρτάται από μένα, δεν φταίω εγώ" κτλ. Ε, λογικό είναι να μην θέλω να δίνω τα λεφτά μου σε κάποιους που με αντιμετωπίζουν έτσι. Γι αυτό αποφάσισα λοιπόν, μόλις βρεθεί μια άλλη αξιόπιστη λύση, θα την δοκιμάσω. Οι μέρες μου σαν συνδρομητής της Primetel είναι μετρημένες! Ας μάθαιναν πως να αντιμετωπίζουν αυτούς που τους συντηρούν, τους πελάτες τους!
Άκουσα για μια νέα εταιρία, την Cable Net... αν την έχει δοκιμάσει κανείς, να μας δώσει ένα feedback να μάθουμε αν αξίζουν ή όχι.

13 σχόλια:

bestman είπε...

Ιντα ξέρω, φίλε μπανανόφυλλε, πάλι στη CYTA θα καταλήξεις έτσι όπως παεις! :p :)

Banana Republic Cyprus είπε...

έχω το να μείνω χωρίς Ιντερνετ παρά να πάω πίσω στη ΣΥΤΑ. Δεν ξέρεις τι γινάτι έχω... :)

Ανώνυμος είπε...

Φίλε BRC, Kαλή Χρονία!!! Καλά κάνεις και αντιδράς..μαζί σου all the way. Και σημειώστε ότι, παραπονιέμαι και κρίνω, απαιτώ αλλαγή και καλύτερες αντιλήψεις (και εξυπηρέτηση) δεν σημαίνει ούτε ότι είμαι "τατσίζης", ούτε ιδιότροπος ή ανικανοποίητος. Αν συγκρίνουμε τι πάει να πει service στην Αμερική (ή έχεις να κάνεις με New Yorker...) τότε θα καταλάβουμε...και μην μου πείτε πάλι ότι δεν μπορούμε να συγκρίνουμε τα δύο...!

Joshoua είπε...

Φίλε,όσο τζιαι αν το ψάχνεις τόσο εννα νευριάζεις.
Εν υπάρχει εταιρεία στην Κύπρο που να προσφέρει support της προκοπής.
Εγω εννα πελλάνω πως επιβιώνουν αμα συμπεριφέρουνται έτσι του κόσμου..

Bananistanos είπε...

Γίνε τζε 'συ πειρατής, αξίζει τους

Ανώνυμος είπε...

Για "διαφορετικό" στοίχημα με μεγάλα κέρδη ρίξτε μια ματιά σε αυτό το blog!!!

Προβλέψεις για ΝΒΑ, NHL, NFL, tennis, baseball!!

otherbet.blogspot.com

Ανώνυμος είπε...

File moy etsi sobara pextoy. xaras tin orexi soy na zitas perissotera ellinika kanalia kai malakies. poios eisai poy tha moy ypostirixeis kai tin elliniki glossa? Esy eisai to arni poy soy eipan ela epeidi exoyn ta toyta ta kanalia. Esy afoy en soy arese giati epies? Gia na klaiesai meta?

Banana Republic Cyprus είπε...

Εσύ τι ζόρι τραβάς; Από τη στιγμή που υποσχέθηκαν αναβαθμίσεις και τις κάνουν, να τις κάνουν και για τους κυπραίους, όχι μόνο για να γλείφουν τους ξένους.
Εσύ γιατί τόσα νεύρα όμως; :)

Ανώνυμος είπε...

Den exo neyra apla otan eixame cyta klaigame oli mera. Tora poy exoyme kai antagonistikes eteries pali klegomaste oli mera. Anti na poyme kai mia fora eyxaristo synexia klegomaste. Giafto neyriazo. Einai logos na sxoliazoyme arnitika mia eteria epeidi soy prosferei oti soy yposxethike kai oxi oti theleis na soy prosferei? Kai afto isxyei gia oles tis eteries kai oloys osoys den einai eyxaristimenoi me tipota. Kopsete ligo tin aplistia. Kaneis poythena den ta exei ola kai eytixismenos einai aytos poy toy arwesoyn afta poy exei kai oxi na toy aresoyn afta poy den exei.

Banana Republic Cyprus είπε...

Να τους πω κι ευχαριστώ;;; Γιατί; Μου κάνουν καμιά χάρη και δεν το κατάλαβα; Συγγνώμη, αλλά την τελευταία φορά που είδα τον λογαριασμό μου ήτανε 100 Ευρώ. Να τους πω κι ευχαριστώ απο πάνω;;;; ΑΥΤΟΙ να μου πουν εμένα ευχαριστώ που τους προτίμησα ανάμεσα σε άλλες επιλογές και ακόμη λίγο θα μας βρίζουν από τα τηλέφωνα! Και δεν θέλαμε άλλες εταιρίες που να ανταγωνίζεται η μια την άλλη για το ποιός είναι χειρότερος από τον άλλον. Θέλαμε ανταγωνισμό για το ποιός παρέχει καλύτερη εξυπηρέτηση από τον άλλον. Όσο πληρώνω απαιτώ. Αλλά με τέτοια μυαλά που κουβαλάμε... τι να περιμένω να ακούσω; Άκους εκεί να τους πω κι ευχαριστώ επειδή τους πληρώνω και δεν ανέχονται ούτε καν κριτική ΑΠΟ ΠΕΛΑΤΗ ΤΟΥΣ. Αχ αυτός ο λαός...

Ανώνυμος είπε...

O kathe katanalwtis exei to dikaiwma na epileksei..gia auto kai uparxei o antagwnismos. Apla polles fores kai emeis san pelates theloume na ta exoume ola, dwrean! se auto to simio simfwnw me ton mimi

egw pisteuw oti an den isoun euxaristimenos....apla tha efeuges.

Ανώνυμος είπε...

Den paei me to post, epidi einai thema me Cyprus Airways pou tha grapso, alla einai pali thema eksipiretisis oxi apo idiotiki eteria alla apo imikratiki..


Sti Cyprus Airways ligo menei na sou klinoun kai to tilefono an doun oti den simfonis mazi tous. H eteria vlepei oti an den estiasthei stin eksipiretisi ton pelaton tis kai na tous exei " san ta matia tis" me tin simperifora ton ypoallilon tis -pou os epi to pleiston kseroume ti meso thelei kapios gia na mpei mesa- kamnei tous anthropous na theloun men tous ksanadoun mprosta tous...

Emeine sto nou mou to thriliko:
"To loipon epidi sizitoume polli ora, thelete to eisitirio sas oksa na sas to akiroso na telionoume?"

o logos ton ypallilon einai vivlos kai einai panta o sostos.. osoi etixe na tous eksipiretisoun anthropo tis Cyprus Airways kseroun...

Ανώνυμος είπε...

Cyta κουμπάρε, τουλάχιστον τα κέρδη τα παίρνει η κυβέρνηση και κλείνει και καμιά τρύπα στην οικονομία.