Πέμπτη 13 Σεπτεμβρίου 2007

ΑΤΗΚ: Ο νούρος του σιήλλου εν ισιώνει!

Έχω ξαναγράψει για την επαγγελματικότητα που διακρίνει την ΑΤΗΚ. Προσωπικό που πικκαρίσκεται με τους πελάτες τους όταν αποφασίσουν να πάνε στους ανταγωνιστές τους, υπεύθυνοι καταστημάτων που γελούν όταν τους κάνεις παρατήρηση για κάτι που δεν σου άρεσε, οι υπάλληλοι στα ταμεία να μιλούν με τες φίλες τους αν θα ψήσουν φασολάκι την επόμενη μέρα ή αν θα πάρουν κάτι έτοιμο από την Ψησταριά κτλ κτλ κτλ.
Συστήνω ανεπιφύλακτα σε όλους μου τους γνωστούς να μην πηγαίνουν στην ΑΤΗΚ πλέον. Προχθές είπα σε ένα φίλο μου να πάει σε άλλη εταιρία παροχής ιντερνέτ και τηλεόρασης μέσω τηλεφωνικής γραμμής. Ο φίλος μου θεώρησε καλό να πάρει και ένα τηλέφωνο στην ΑΤΗΚ να ρωτήσει για τιμές και προσφορές για να κάνει την καλύτερη επιλογή. Γελάστηκε και τους είπε πως σκέφτεται να πάει με άλλη εταιρία... κι εκεί άρχισε η φαρσοκωμωδία Του άρχισαν ένα ανελέητο κατηγορητήριο για τους ανταγωνιστές τους! Αντί να τον πείσουν γιατί οι υπηρεσίες τους είναι άξιες εμπιστοσύνης, επικεντρώθηκαν να τον πείσουν γιατί οι υπηρεσίες του ανταγωνιστή τους είναι ανάξιες εμπιστοσύνης! Αντί διαφήμιση του προϊόν τους, προχώρησαν σε δυσφήμιση του ανταγωνιστή τους! Πολύ επαγγελματικό, δεν λέτε; Πάντως, για το αρχείο, ο φίλος μου αποφάσισε να πάει με τους ανταγωνιστές ακριβώς διότι θεώρησε πως όταν κάποιος λασπώνει και κατηγορεί τον άλλον, είναι λόγω έλλειψης επιχειρημάτων... κάτι σαν Τάσσος και ΣΙΑ ένα πράμα.
Τελικά φαίνεται πως δεν είναι αρκετό από μόνο του να έχεις ανταγωνιστές για να γίνεις καλύτερος... θέλεις και ήθος και σωστή επαγγελματική νοοτροπία!

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Τα πολλά χρόνια στην μονιμότητα του μονοπώλιου (ή στον δημόσιο τομέα, το ίδιο είναι) φέρνουν αυτά τα μπλιαχ αποτελέσματα. Προηγουμένως που ήταν μόνοι τους ήταν το ίδιο μπλιαχ αλλά χωρίς τον υποχθόνιο παράγοντα.

Εν ούλλες οι υπηρεσίες μας που θέλουν ξισκάτισμα τελικά. Εν έμεινεν μια που να συμπεριφέρεται με μιαν υποτυπώδη αξιοπρέπεια, τζαι σεβασμό προς τον εαυτό της (ο αυτοσεβασμός που λέγαμε σε άλλο σου ποστ...).

Ανώνυμος είπε...

Μιλούμε ότι πλέον το λεξιλόγιο μου δεν ξεπερνά τις 200 λέξεις... :Ρ

Banana Republic Cyprus είπε...

Λλία λόγια τζαι καλά φίλη μου... λλία τζαι καλά! Μην περιμένεις και πολλά αγαπητή μου. Από τη στιγμή που ο ένας διευθυντής υπηρεσίας άμα βαρεθεί μπορεί να πάει σε άλλη υπηρεσία, μετά υπουργός, μετά βουλευτής, μετά εκπρόσωπος τύπου, μετά πάλε διευθυντής υπηρεσίας κτλ κτλ... τι περιμένεις να αλλάξει η κατάσταση; Αφού οι ίδιοι ανθρώποι εν παντού, και ανακυκλόνονται στις διάφορες υπηρεσίες... άρα και τα ίδια μυαλά θα υπάρχουν και παντού.

Kyprios είπε...

Καταλαβαίνω τι γράφεις αλλά εγώ τη βρίσκω βελτιωμένη την κατάσταση. Ημουν Κυπρο mid 90s και ξανά πέρσι για μεγάλο διάστημα και συγκρίνοντας τες εμπειρίες μου έμεινα πολύ ευχαριστημένος από την πρόοδο. Νομίζω το "είμαι ο Πέτρος πώς μπορώ να σας εξυπηρετήσω" δεν είναι το μόνο που άλλαξε.

Banana Republic Cyprus είπε...

Όντως άλλαξαν λίγο... τώρα δεν τρώνε ταχινόπιττα μπροστά σου :)