Δευτέρα 5 Νοεμβρίου 2007

Δείξε μου το φίλο σου να σου πω ποιός είσαι;

Ποτέ δεν πίστευα το πιο πάνω ρητό. Αντίθετα, το θεωρώ μια από τις μεγάλες βλακοσοφίες των παλιών. Αν ο παρέας μου είναι πεζεβέγκης, σημαίνει είμαι κι εγώ; Ή αν ο κολλητός μου ξενογαμά, σημαίνει πως κερατώνω κι εγώ την γυναίκα μου; Ή δηλαδή αν ο φίλος μου είναι γκέυ, σημαίνει πως είμαι κι εγώ; Ειλικρινά είναι πολύ ηλίθιο ρητό. Και θεωρώ εξίσου ηλίθιους όσους το λένε.
Παρόλα αυτά, δέχομαι ταυτόχρονα πως οι πολιτικοί μπορεί να χρησιμοποιήσουν την φράση αυτή για να επηρεάσουν κόσμο, που είναι και ο άμεσος στόχος ειδικά σε προεκλογική περίοδο. Καλή ώρα ο Κάρογιαν, ο αυτοκτονήστε-στις-πλατείες Πιττοκοπίτης και ο ψευδοσοσιαλιστής-τασσο-υπαλληλάκος Ομήρου που το 2002, έλεγε στο πλευρό του Αναστασιάδη πως η υποψηφιότητα Τάσσου αποτελεί οπισθοδρόμιση σε δεκαετίες του '60 (ναί, αυτά που έλεγε κι ο Λιλλήκας μέχρι πρόσφατα).
Δεν ακούμε άλλο επιχείρημα από το ότι το ΑΚΕΛ ταυτίζεται με τις θέσεις του ΔΗΣΥ. Άρα η υποψηφιότητα Χριστόφια δεν είναι καλή. Λίγο να το αναλύσουμε αυτό, δε μπορούμε παρά να γελάσουμε. Καταρχάς, τι κοινό μπορεί να έχει ο συναγερμός με το αριστερό κόμμα; Ταύτιση απόψεων στην εσωτερική διακυβέρνηση; Μη χέσω. Ταύτιση στο Κυπριακό; Να ξαναχέσω. Το μόνο κοινό που έχουν είναι πως και οι δύο αντιλαμβάνονται την ανάγκη ΓΙΑ ΑΛΛΑΓΗ, για εκδημοκράτηση της χώρας. Αυτό λοιπόν αποτελεί κατά τους κυρίους που ανέφερα πιο πάνω το έσχατο κατάντημα, αμάρτημα. Με λίγα λόγια, όποιος ταυτίζεται με τον συναγερμό, που αποτελείται από το 1/3 του λαού μας περίπου, είναι αμαρτωλός. Και ύστερα σου λέει, είναι πρόεδρος όλων των Κυπρίων. Κι αν τα δύο μεγάλα κόμματα που αντιπροσωπεύουν το 65% περίπου του λαού μας ταυτιστούν στην ανάγκη για αλλαγή, τότε ποιών είναι πρόεδρος ο Στασσής; Του υπόλοιπου 25% + κάτι; Α ναί, ξέχασα. Τι ρωτώ ο βλάκας; Αφού ο άνθρωπος το είπε... πως θέλει να επανεκλεγεί για να μεγαλώσει το ΔΗΚΟ και να συρρικνωθούν το ΑΚΕΛ και ο ΔΗΣΥ! Πρόεδρος; Κομματάρχης ο άδρωπος σιόρ!
Επίσης, φυσούν του και δεν κρυώνει πως ο Παπαπέτρου υποστηρίζει τον Χριστόφια. Άλλο τούτο. Για να τον υποστηρίζει ο Παπαπέτρου λαλεί σου, σημαίνει εν άξιο επίκρισης. Αφού ο Παπαπέτρου ήταν ο μεγαλύτερος υποστηρικτής του ΑΝΑΝ, άρα ο Χριστόφιας είπεν του ότι θέλει να φέρει πίσω το σχέδιο Ανάν. Ουάο λογική από μια κυβέρνηση με... κρίση -ΟΚ, δε θα ξαναχέσω.

Όπως και να'ναι, ας δεκτούμε για χάρην κουβέντας, πως έχουν δίκαιο. Κι αφού το δεκτούμε αυτό, τότε προκύπτουν κάποια ερωτήματα που χρήζουν απαντήσεων.
Ερώτημα 1: Εφόσον συνεργάστηκε ο Τάσσος με το ΑΚΕΛ (που θέλει πίσω το Αναν), άρα κι αυτός θέλει πίσω το Ανάν;
Ερώτημα 2: Εφόσον συναργάζεται ο Τάσσπς με το αντι-ομοσπονδιακό κόμμα Ευρωκό, και υπάρχει και σύγγλιση απόψεων όπως είπεν το Συλλουρούδιν, άρα κι ο Τάσσος είναι αντιομοσπονδιακός;
Ερώτημα 3: Εφόσον ο Τάσσος συνέλαβε να επανεκλεγεί δύο φορές ο Κληρίδης στην προεδρία, άρα ο Τάσσος συμφωνούσε με την πολιτική του γλαύκου που σήμερα αναθεματίζει;
Ερώτημα 4: Εφόσον στους κόλπους του ΔΗΚΟ Πάφου, υπάρχει κάποιος συγκεκριμένος ρατσιστής που μισά τους αλλοδαπούς και το είπε και δημόσια, υπάρχει κάποιος "δημοκράτης" που όταν ακούσει μια διαφορετική άποψη τότε καλεί τους διαφωνούντες να αυτοκτονήσουν στις πλατείες, μήπως κι ο Μάριος Κάρογιαν είναι κάτι παρόμοιο; Διότι είπαμε... "πε μου το φίλο σου να σου πω ποιός είσαι".
Και τέλος ερώτημα 5: Μήπως είναι κι ο Τάσσος φιλοχουντικός, φιλοπραξικοπηματίας, φανατισμένος εθνικιστής και χρυσαυγίτης εφόσον ο Χουντικός αξιωματικός-πολιτικός Στυλιανός Πατακός δηλώνει απερίφραστα την στήριξη του σε αυτόν;

10 σχόλια:

Yiota είπε...

δηλαδη εν ολιγοις δεν ξερει τι του γινεται. δεν καταλαβαινω πως ειναι δυνατον να χουμε ενα προεδρο με εναλλαγη διαθεσεων. αχ αυτη η καρεκλα...αχ και βαχ!

Banana Republic Cyprus είπε...

Δυστυχώς έχω αρχίσει να πιστεύω πως έχουμε και μια ηλίθια αντιπολίτευση. Αφήνουν πράγματα αναπάντητα, ενώ θα μπορούσαν κάλλιστα να τους ρίξουν την πολιτική τους στα ίδια τους τα μούτρα.
Όπως με το φυσικό αέριο και την περιρρέουσα ατμόσφαιρα του 2004. Τότε ο τάσσος έλεγε πως είναι αυτοί που τα πήραν που πρέπει να αποδείξουν κάτι και όχι αυτοί που κατηγορούσαν. Τώρα με το φυσικό αέριο μας λένε πως είναι αυτοί που κατηγορούν που πρέπει να αποδείξουν... ότι του συμφέρει, ότι βολεύει. Μόνο ο Κυπριανού του ΑΚΕΛ είπεν το τούτο, αλλά πολλά ήπια και ανάθεμα αν κανείς το κατάλαβε.

Bananistanos είπε...

Φίλε Brc έπιασα το πόδι σου,

έππεσες στη παγίδα, έβαλες τους γκέϊ στην ίδια κατηγορια με τον ππεζεβέγκη και τον ξενογαμιά...

Banana Republic Cyprus είπε...

Δεν κατάλαβα τι εννοείς.
Μήπως ότι έβαλα τον γκέυ στην ίδια κατηγορία με 2 άλλα "κακά" πράματα; Αν αυτό είναι, τότε δεν βλέπω τίποτε το μεμπτό. Δεν κατακρίνω κανέναν για το τι κάνει στο κρεβάτι του... δεν θα με ακούσεις ποτέ να κρίνω ούτε το πεζεβενγκλικι, ούτε το κεράτωμα, ούτε το γκευλίκι. Και ακριβώς επειδή δεν κατακρίνω, γι αυτό τα έβαλα όλα στην ίδια κουβέντα. Ούτε καν πήγε ο νους μου να σου πω την αλήθεια πως θα το έπερνε κανείς έτσι :)

Bananistanos είπε...

"Μήπως ότι έβαλα τον γκέυ στην ίδια κατηγορία με 2 άλλα "κακά" πράματα; Αν αυτό είναι, τότε δεν βλέπω τίποτε το μεμπτό"

Ο πεζεβέγκης και ο ξενογαμιάς πληγώνουν κάποιον τρίτο ενώ ο πούστης μόνο τον κ@λ@ του. Αρα, για μένα τουλάχιστον, δεν είναι 2 άλλα κακά, αλλά δύο κακά σκέττα και μάλιστα κατακριτέα, όχι απλώς άλλες σεξουαλικές συμπεριφορές. Θα μου πεις ασχολούμε με τρίχες αλλά εσύ σαν κάποιος που είσαι τόσον ενάντια στον ρατσισμό πρέπει να αποφεύγεις τα στερεότυπα

Banana Republic Cyprus είπε...

συγγνώμη φίλε μου, αλλά δεν φταίω εγώ αν θεωρείς το κεράτωμα ή το πεζεβεγκλίκκι κακό πράμα. Όπως σου είπα, εγώ δεν το παίζω ηθικολόγος γι αυτό και δεν το παίζω και politically correct. Το ξαναλέω, το τι κάνει ο καθένας στο κρεβάτι του ολίγον μα απασχολεί για να το κατακρίνω που πάνω. Και εν πάση περιπτώση, τουλάχιστον εγώ δεν συσχετίζω τον γκέυ άνθρωπο με κώλο ή ότιδήποτε άλλο συναφή, όπως κάνεις εσύ.
Δεν έχει βάση το παράπονο σου για να απολογηθώ. Θα μπορούσα να έγραφα και για κλέφτη και για ψεύτη και οτιδήποτε άλλο. Η ουσία είναι πως δεν πρέπει να κρινόμαστε με βάση ποιούς έχουμε δίπλα μας. Αυτό έπρεπε να καταλάβεις.

Banana Republic Cyprus είπε...

Και μια σημείωση.... δεν είναι πούστης που λέγεται αλλά γκέυ :)

Bananistanos είπε...

"...αλλά δεν φταίω εγώ αν θεωρείς το κεράτωμα ή το πεζεβεγκλίκκι κακό πράμα..."
Εσύ δεν τα θεωρείς κακά??? Να εξαπατάς και να λες ψέματα στη γυναίκα σου,φίλη σου, φίλο σου και στην οικογένεια σου δεν είναι κακό??? Σίγουρα δεν είναι φόνος αλλά ούτε και κάτι που θα ήθελες να γίνει σε βάρος σου, που για μενα είναι ο κορυφαίος κανόνας ηθικής, να {μην} κάνω σε άλλους αυτά που {δεν} θέλω να κανουν σε μένα (με εξαίρεση το σεξ ϋ)

Αν χρησιμοποίησα λίγο "βαρετή" γλώσσα είναι γιατί προσπάθησα να κρατίσω λίγο πιο χαλαρό το θέμα αφού το αρχικό μου σχόλιο ήταν για να σε πειράξω καλοπροαίρετα.

Ο πούστης δεν είναι ο gay στα ελληνικά? ϋ

Banana Republic Cyprus είπε...

Εντάξει Μπανανιστάνο μου, για σένα είναι κακά. Εγώ απλά δεν τα κρίνω αν είναι καλά ή κακά. Η θέση μου είναι αυτή που είπα και πριν... δεν κατακρίνω το τί κάνει ο καθένας στο κρεβάτι του.
Κατά τα άλλα, δέχομαι το καλοπροαίρετο πείραγμα σου, απλά διαφωνούμε :)
Υ.Γ: στα Ελληνικά ονομάζεται ομοφυλόφιλος

Ανώνυμος είπε...

Πολύ καλό το επίπεδο σας. Αυτά σας μαθαίνουν στα σεμινάρια. Κρίμας τα λεφτά των φτωχών Αμερικάνων