Πέμπτη 29 Νοεμβρίου 2007

Περί ατάκας ο λόγος....

-Δεν είμαι ενοχλητικός. Είμαι απλά η υπενθύμιση αυτών που δεν μπορείς να έχεις!

-Μα πάντα μου έλεγες πως ήθελες έναν άνθρωπον δίπλα σου.
-Ναί, πάντα ήθελα να έχω κάποιον να με κρατά, να με αγαπά... μετά που γνώρισα εσένα όμως, άλλαξα γνώμη!

-Πήρα προαγωγή, πήρα προαγωγή!
-Συγχαρητήρια. Είμαι πολύ χαρούμενος για σένα. Ίσως τώρα μπορείς επιτέλους να βγάλεις το μαχαίρι από την πλάτη μου; Μπορεί να το ξαναχρειαστείς!

-Αγάπη μου, σου έλειψα;
-Αγάπη μου, είμαι πολύ δυστυχησμένος χωρίς εσένα. Είναι σαν να είσαι εδώ!

-Είμαστε ζευγάρι εδώ και τόσο καιρό...
-Ακριβώς. Τι λες; Καιρός να σταματήσουμε;

-Όταν είμασταν μαζί πάντα έλεγες πως θα πέθαινες για μένα. Τώρα που χωρίσαμε, νομίζω είναι καιρός να τηρήσεις την υπόσχεση σου!

- Είμαι απελευθερωμένος από προκαταλύψεις. Σας μισώ όλους το ίδιο!

- Μπορεί να έχουν αλλάξει οι απόψεις μου, αλλά όχι το γεγονός πως έχω δίκιο.

-Αυτές είναι οι αρχές μου! Αν δεν σου αρέσουν, έχω άλλες!

-Δεν είναι ότι είμαι ντροπαλός ή λιγομίλητος ή αντικοινωνικός... απλά δεν σε πάω.

- Συμβουλή προς μελλοντικούς αυτόχειρες: Απολαύστε την ζωή! Έχετε πολύ καιρό για είστε πεθαμένοι!

-Η ασχήμια είναι ανώτερη από την ομορφιά... διότι διαρκεί περισσότερο!

- Έκανα δίαιτα, έκοψα το ποτό και το βαρύ φαγητό και σε 14 μέρες έχασα... 2 βδομάδες!

1 σχόλιο:

Yiota είπε...

το καλύτερο είναι αυτό:

-Όταν είμασταν μαζί πάντα έλεγες πως θα πέθαινες για μένα. Τώρα που χωρίσαμε, νομίζω είναι καιρός να τηρήσεις την υπόσχεση σου!

άντε τώρα να πεθάνετε ένας ένας! :)