Τρίτη 13 Νοεμβρίου 2007

Δόξα σοι ω Σεξ!

*** οι θρησκόλυπτοι, θεοσεβούμενοι, πουριτανοί, ευπρεπείς, χωρίς χιούμορ άνθρωποι διαβάζουν το παρακάτω κείμενο με δική τους ευθύνη***

Ένα από τα πράγματα που γουστάρω στη σημερινή γενιά των 30-40-50 είναι πως δεν κολώνουν να μιλήσουν για το σεξ. Ούτε το παίρνουν στα σοβαρά... το αντίθετο, είναι πάντα ένα θέμα που τραβά σαν μαγνήτης το ενδιαφέρον, ενώ οι σαρκασμοί δείνουν και παίρνουν και το γέλιο ρέει άφθονο. Σας παραθέτω κάποιες συνομιλίες, έτσι για χαλάρωμα και γέλιο, που είτε έτυχε να μου τις είπαν εκ των αστέρων άλλοι, είτε τις είδα σε ταινίες. Κλασσικές σεξοκουβέντες, λίγο πόρνικες αλλά πάντα επίκαιρες!
1. Μιλάει ο γκέυ με την κολλητή του.
-Γκ: Πήγατε στο ξενοδοχείο τελικά;
-Κο: Ναι, ήταν τέλειαααα.... και τη νύκτα βγήκαμε έξω και γίναμεν τσαλατζιν που τα ποτά.
-Γκ: Ναι; Δηλαδή μετά που πήγατε σπίτι έππεσε γαμίσι;
-Κο: Όϊ. Μας πήρε ο ύπνος με τα ρούχα.
-Γκ: Ήξερα το εγώ κόρη ότι εν γκέυ ο τύπος! Ελάλουν σου το!
2. Δύο φίλες συζητάνε...
-Φίλη Α: κόρη, είπεν μου ότι θέλει να με πάρει από πίσω.
-Φίλη Β: Ε; Δοκίμαστο κόρηηη
-Α: Μα μετά θα με εκτιμά το ίδιο ή θα με θεωρεί σαν έναν κώλο;
-Β: Ε, δε τον τζαι εσύ σαν έναν βίλλον. Τι λαλείς κόρη μου; Χέστηκες... τζίνος δηλαδή γιατί εν φοάται αν θα τον εκτιμάς εσύ παραπάνω που σου το ζητά; Γιατί εσύ δηλαδή να έχεις την έννοια; Επειδή εσύ είσαι η γυναίκα;
-Α: Ναί ρε, αλλά αν πονέσω;
-Β: Ε αν πονέσεις του λες να σταματήσει. Μεν κάμνεις έτσι, δοκίμαστο. Η τρύπα εν τρύπα.
-Α: Μα εν είμαι τρύπα!
-Β: Τζίνην την ώρα είσαι και παραείσαι. Τζαι τζίνος εν βίλλος για σένα... μεν σε πιάνουν τα παρθενικά σου τωρά. Εγώ που το έκαμα άρεσεν μου.
-Α: Ναί, τζαι μετά που 3 μέρες άφηκεν σε!!!
3. Ο Π. πληρώνει για να κάνει σεξ. Όλοι εμείς που τον ξέρουμε καλά, του λέμε συχνά να τα κόψει τούτα διότι τρώει τα λεφτά του άδικα και μπορεί να αρπάξει και καμιά αρρώστια με έτσι άστατη σεξουλική ζωή. Ορίστε το δικό του βερζιον, που το δανείστηκε από μια αμερικανική σειρά:
"Τα λεφτά είναι δύναμη. Το σεξ είναι δύναμη. Άρα, δίνοντας λεφτά για σεξ είναι απλά μια ανταλλαγή δύναμης... κάτι σαν μπίζνες!"
4. Ο Ν. συζητά με μια συνάδελφο του:
-Ν: Μια γυναίκα μπορεί να σε φτύσει από το πρώτο ραντεβού ή και από το δέκατο, με την ίδια ευκολία.
-Σ: Πότε δηλαδή εσύ πήγες σε δέκατο ραντεβού με την ίδια;
5. -Φιλά καλά κόρη;
-Μα αθυμούμαι; Το καυλί του είναι σαν τουρσί πάντως!
6.
-Α: Ένας δονητής δεν σου τηλεφωνεί στα γενέθλια σου. Δεν σου στέλνει λουλούδια την επομένη. Δεν σου λέει "σε αγαπώ", ούτε και μπορείς να τον πάρεις στους γονείς σου για να τους γνωρίσει!
-Β: Γαμά όμως καλύτερα και καταφέρνει να σε κάμει να τελειώσεις, έτσι;
7. Η Α. προσπαθεί να κοινονικοποιηθεί και να νιώσει αποδεκτή ανάμεσα σε ένα πλήθος από λεσβίες...
-Α: Παρόλο που γουστάρω τους άντρες και είμαι ετεροφυλόφιλη, εντούτοις πάντα νοιώθω μια ξεχωριστή σύνδεση με το γυναικείο φύλο...
-Β: Μάνα μου, τούτα ούλλα εν καλά. Αλλά αν δεν φάεις πουττί, λεσβία εν είσαι! Παρέτα μας!
8. Ένας ωραίος άντρας γνωρίζει μια γοητευτική κοπέλα στην αίθουσα αναμονής του ψυχιατρείου. Δίνουν ραντεβού μετά την ψυχανάλυση και πάνε για δείπνο και μετά στο κρεβάτι. Μετά το σεξ και αφού ήδη νιώσαν πιο κοντά ο ένας στον άλλον, ρωτάει η κοπέλα:
-Κ: Λοιπόν, γιατί επισκέπτεσαι ψυχίατρο;
-Α: Επειδή εν έχω σωτηρία. Είμαι μαλάκας με τις γυναίκες. Άμα τις γαμήσω και μετά, χάνω το ενδιαφέρον μου... εν θέλω να τες θωρώ μπροστά μου μετά. Εσύ; Γιατί πάεις εκεί;
-Κ: Διαλέγω πάντα τους λάθος άντρες....
9. Δύο φίλοι συζητάνε...
-Μαλάκα μου, είπα το της φιλης μου ότι ξενογάμισα και με χώρισε. Εν θέλει να με ξαναδεί.
-Εγώ μαλάκα, πήγα μήνα του μέλιτος στο Παρίσι με την γυναίκα μου και είδε περίοδο... μετά που της πέρασε η περίοδος αρρώστησε, εκρυολόγησε.... μετά με κόλλησε και μένα.... δεν έκαμα σεξ έχει 1 μήνα!!!
-ΟΚ, νικάς εσύ!
10. Ένα ζευγάρι τσακώνεται...
-Γυναίκα: έχει 4 χρόνια, εβαρήθηκα τες ιδιοτροπίες σου. Δεν με εκτιμάς. Δεν μου κάμνεις καμιά χάρη, βλέπεις μόνο τον εαυτό σου.... ονομάζεις το σχέση εσύ τούτο;
-Άντρας: Ε, το σεξ εν απαίσιο, βαρκούμαι σε... ναί, αυτό είναι σχέση. Γεια!

3 σχόλια:

Yiota είπε...

Merika htan Apo to "sex and the city" e? :)

to pio petyxhmeno einai ayto :
" Ένας ωραίος άντρας γνωρίζει μια γοητευτική κοπέλα στην αίθουσα αναμονής του ψυχιατρείου. Δίνουν ραντεβού μετά την ψυχανάλυση και πάνε για δείπνο και μετά στο κρεβάτι. Μετά το σεξ και αφού ήδη νιώσαν πιο κοντά ο ένας στον άλλον, ρωτάει η κοπέλα:
-Κ: Λοιπόν, γιατί επισκέπτεσαι ψυχίατρο;
-Α: Επειδή εν έχω σωτηρία. Είμαι μαλάκας με τις γυναίκες. Άμα τις γαμήσω και μετά, χάνω το ενδιαφέρον μου... εν θέλω να τες θωρώ μπροστά μου μετά. Εσύ; Γιατί πάεις εκεί;
-Κ: Διαλέγω πάντα τους λάθος άντρες...."

p.s : with bon jovi and sara jessica parker

Banana Republic Cyprus είπε...

Έμαθες τις ατάκες του Sex and the city που έξω τζαι ανακατωτά βλέπω :)

Έλατο Χελιδόνι είπε...

Ναι, γαμήσι τζιαι η χώρα